måndag 4 augusti 2008

Utsikt från min frukostplats


Visst är det läckert? Hur ser det ut där du äter din frukost?


Just när jag lägger in fotot regnar det som bara den. Men jag kan sitta under markisen och njuta ändå.

Resten av dagen har ägnats åt mitt arbets/massagerum. Ny färg på väggarna och nytt golv. Jag har god hjälp av en kompis och vi började så smått i går. Golvet är ett "klick"-laminatgolv med imiterat klinkers (Urläckert!). Färgen på vägarna heter "taggsvamp" (Beckers).

Före:


Efter:

Bilder på det färdiga rummet hoppas jag kommer i morgon. Det återstår att sätta dit lister.

1 kommentar:

Lilla Blanka sa...

Hej Eva Linnea!

Tack för din gulliga kommentar!

Kul med ny bloggbekantskap, jag tror inte jag tittat in här förut.

Du har det jättemysigt! Har tittat runt en lång stund nu bland alla dina inlägg :)

Kram
Mia