onsdag 3 september 2008

Nytt nummer av Sköna hem inköpt idag



Kvällslektyr!!!!!

2 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjo! Tack för dina tips ang. stockholmsbesöket. det är ju så stort där och lite förrvirrande för lantisar som oss ;) Håller med dig om att den tidningen skall användas till kvällslektyr! Ha det bra

Hulda sa...

Hej!
Tack för ett fiffigt tips! Ska kolla om jag hittar en sån där ljushållare till gran, jag förstår precis. Vi hade såna när jag var liten! Jag blir lite avis på dina porslinshoar. Egentligen tänkte vi ta det från början, men vi är ena riktiga klumpedunsar,och de är visst lite "skörare". Så det fick bli en rejäl lång rostfri diskbänk, som var andra alternativet! Jag är nöjd, trots allt. Ska undersöka det där med bloggkoll, vet inte riktigt vad det är. Ha det bra!
/Hulda