tisdag 14 oktober 2008

Mitt 100-ade inlägg

I dag har jag bloggat nästan 5 månader och lagt in 100 inlägg. Det är en helt ny värld som har öppnat sig för mig och jag skänker en speciell tanke till Fru Gredelins Dillen som var den blogg som fick mig intresserad av att själv börja blogga. Jag var "på jakt" efter växthushemsidor och googlade på växthus. Då dök även bloggar upp. Jag fastnade direkt och jag har haft massor med nöje, fått massor inspiration och jag har lärt mig massor. Så ......
STORT HJÄRTLIGT TACK
till alla härliga bloggare som hör av sig till mig med kommentarer, som så frikostigt & generöst delar med sig av tips, sina idéer och sitt liv ute i "cyberspace".
Min egen blogg började med växthusets framväxt, men ganska snart kom även resten av trädgården med. Inomhusprojekt och även en glimt av resten av mitt liv började också pocka på att bli nedskrivet. Inspirationen kom givetvis från er alla andra som skriver om ALLT.
Fotograferandet har blivit som ett "gift" och jag funderar mycket allvarligt på att ge mig själv en bättre kamera i julklapp.
Stor kram från Eva Linnea

3 kommentarer:

Hulda sa...

Hej!
Absolut att du ska ge dig en kamera i present! Jag tycker också att det är jättekul att ta bilder till bloggen! Och det är mycket därför jag älskar din blogg, alltså dina alldeles egna bilder! Ha det bra!
Hulda

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

Önskar dig lycka till i min lilla tävling.
Kram Lotta

Bodil sa...

Tänka att min blogg var den första du tittade in till. Känns verkligen hedrande. Nu är det tomt i mitt växthus sedan en tid tillbaka. Vi skall ställa in utemöblerna snart (har ju varit så fin Brittsommar). Det är bra förvaringsyta på vintern.
Har du fått något i brevlådan?
Kram på dig