torsdag 20 november 2008

Svarta handväskor

När man kommer in i entrén på Hälsoambassaden finns det krokar i massor att hänga upp sin kläder och andra grejor på. Tyvärr använder inte kunderna dem som jag hade tänkt mig. På något vis så "syns" de flesta inte.
Nu har jag tagit de krokar som sitter på "receptionsdisken" och hängt upp några svarta handväskor där, som dekoration. Vi får se vad kunderna säger, om det säger nå´t! Mer svarta entré-relaterade attiraljer kommer nog att få pryda denna del av huset så småningom.
Inspiration till det hämtar jag givetvis ute bland er andra kära bloggarna!!!!!! Några bloggare, som jag följer, har ju visat sina hallar/entréer.


Varför svarta väskor?
Stol, spegel, klädhängare, proppskåpsförhänge och väggdekorationer i övriga hallen/kapprummet (eller vad det heter?) går i svart, så de svarta handväskorna matchar övrig inredning där. Den röd/svarta sidenväskan är från Kina (present från bästa väninnan M) och den röda jackan är också från Kina, men den har jag köpt själv i Stockholm. Jackan hänger bara där som dekoration och är vacker. (Jag står "bakom" receptionsdisken och tar fotot nedan)
Ni ser väl det välmatchande skohornet?

Ha en jätteskön helg! Jag ska på bloggträff, tralala..........
Kram Eva Linnea

3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Tufft med svart! Vilken läcker idé att ha väskorna som prydnader - mycket bättre än att dom ska gömmas i nåt skåp!

Ann-Catrin sa...

Vad rolig idé alltså...
ser ju riktigt snyggt ut!

Hoppas bloggträffen var kul!

kramar
A-C

Hulda sa...

Hej!
Jättetjusigt med väskorna som dekoration och kinajackan också! Piggt! Vi ses imorgon!
Hulda