tisdag 20 januari 2009

4.e mappen, 4:e bilden

Jag har fått en utmaning av Hulda på enkeltulipan. Tackar allra ödmjukast!

Den lyder som följer: Gå in i din 4:e mapp och visa den 4:e bilden! Enkelt och smärtfritt.

Jag hade så´n jättetur och hamnade i Atlas mapp, så här kommer en av de allra första bilderna på honom.

Jag skickar vidare till:

Familjen i Liljedalen

Agnetas shabby chic

Rosa Hemmet

Nostalgi & romantik

Det vore kul om ni antog utmaningen och lät oss andra få se vad som göms i era mappar!

Skön tisdag önskar Eva Linnea

4 kommentarer:

Hulda sa...

Hej!
Verkligen fin matgrupp i vitt. Men du ska väl behålla lite svart också? Det är ju snyggt med svart till vitt och även andra färger. För då blir det vita vitare, om du förstår vad jag menar. Vilken tur både du och jag hade, du fick upp Atlas på din fjärde och jag fick upp Lilla Vargen!! Det var en kul utmaning, tyckte jag.
Ha det bra!
hulda

Viola sa...

VILKEN LITEN GODING DU VISAR UPP, VILKEN TUR FÖR DIG OCH FÖR OSS ATT DET VAR DETTA UNDRBARA FOTO, HA EN SKÖN KVÄLL, KRAM

linnea-maria sa...

Åh det är verkligen något speciellt med första bilden på bebisen. Atlas vilket vackert namn!! Ja det var inte ens en linoleummatta, det var en 80-tals plastmatta limmad direkt på, så idag har jag sån träningsvärk i tricepsen och baksidan av låren för mitt stretande och jag har 3 fjärdedelar kvar.... kram /linnea-maria

Annalunda sa...

Vilken sötnos!!!! Så ljuvlig! Jag ska ju bli mormor och Sarah :) moster i vår. Det ska bli spännande! Tack för dina goa hälsningar hos mig!

Kram Annie