söndag 25 januari 2009

Förändringens vindar blåser vidare

Förändringens vindar blåser vidare i mitt lilla radhus. Det blir vitare och vitare!! En knoppbräda, den andra hyllan i badrummet, en CD-hylla, en toarullehållare, en träskål och luckan upp till vinden har skiftat färg de senaste veckorna.



<-- FÖRE (trävit)
<--EFTER (ljusgrå)

Nu är det nog snart färdigmålat för den här gången och symaskinen ska fram för att sy stolsdynor.
Vill du vara med och "rösta" på vilken stil/färg jag ska ha, lämna din kommentar här.

Sköt om er allihop där ute!
Kram från Eva Linnea

3 kommentarer:

Hulda sa...

Hej!
Bra jobbat!
Det är lustigt så mycket vit färg gör!
Hulda

Atelje Annorlunda sa...

Men här har det målats minsann. Tänk vad fint det blir med vitt. Vilken fin toahållare du hade med hjärta på.

Hos dej har jag ju kikat in förr...kände bara inte igen bloggadressen.

Lycka till i min tävling.

Kram Åsa

Rosa Hemmet sa...

Oj vad du målar och står i! Men visst blir det skillnad med lite färg, personligen tycker jag att sakerna blir som nya :)