onsdag 25 februari 2009

Bokrean

Det blev en liten och snabb bokrea för mig i år.

Jag har skickat efter Bergenström & Bergenströms "under valnötsträdet - goda idéer från vårt kök" från adlibris.se. Som alla andra av B&B´s böcker är det massor med "godis" att vila ögonen på, och mat att laga förstås!.

Trängas på bokhandeln tilltalar inte mig och jag blir nästan alltid besviken. Det intressanta som är på rea är ofta inte så mycket nedsatt. Visst gör man fynd, absolut, men då kanske man ska var mer på hugget, och tex köa mitt i natten, än vad jag är beredd att vara.
Jag har läst lite här och där bland trädgårdsbloggar att ni varit ute och shoppat!

Sköt om er och era odlingar hälsar Eva Linnea

3 kommentarer:

Monika sa...

Hej
jag har oxå beställt på adlibris bra och inga köer... Under vanötsträdet är en så vacker bok. Fantastiska bilder och layout. Jag lagar dock inte så mycket ur den. Det gör jag däremot ur Kärlek oliver o timjan. konstigt men så är det...
Ha det så bra på kursen.
Monika

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Under valnötsträdet har jag, den är underbar.
Tusen tack för erbjudandet om nällor, men jag tror jag kan fixa det på närmare håll. ´Men tänk så himla gullig du är, jag börjar undra om alla bloggare är underbara från början eller bara blir det med bloggandet!? :o)
Ha en underbar vecka,
Lydia

Växthusmadam sa...

Du har gjort ett riktigt bra val tycker jag! Tänk sedan till sommaren när du kan ha medelhavsafton i radhusträdgården!!!
Växthusmadam