tisdag 14 april 2009

GLAD PÅSK

Efter en härlig tur till Blåkulla kom jag lagom hem för att fira påsk med min dotter och hennes familj. Fullt hus med ytterligare två vuxna, ett barn och två hundar!


Jag hade härliga (sommar?) dagar med god mat, (lite) pyssel i trädgården och bland frösådderna, läsning, avkoppling, hundpromenader och gos med barnbarn.

Limepaj (efter bloggrecept) bakades i förväg. och blev jättegod. Den blev bara godare och godare ju fler dagar den fick stå.
Nu är helgen slut och en (halv) arbetsvecka återstår innan jag ska på yoga-kurs igen.
Ha det gott allihop!
♥ Eva Linnea ♥

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Det låter som du har haft en kanon mysig påsk.Det är alltid lika roligt att träffa nära och kära.Jaha limepaj var värt att prova.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Monika sa...

Hej
Skön Påsk!
Ha det gott i veckan
Monika

Rosa Hemmet sa...

hello!

Låter som en supertrevlig påsk! Det finns inget bättre än att få spendera tid med familjen, det är det bästa med storhelgerna!

Vad gott det lät med citronpaj, det måste jag nog prova på :)

Viola sa...

Du verkar ha haft en härlig påsk med de dina, så är man inne i vanliga lunken men idag bästa dagen...loppisjakt, kram

Väthusmadam sa...

Jag gjorde också limepajen, den blev succé på påskbordet! Vilken helg det har varit, vilket väder! Nu står pallkragarna rödmålade och klara och väntar på att få härbärgera alla möjliga frösådder så småningom!
Växthusmadam

Anonym sa...

Hej!
Limepaj! Låter gott, för det kan väl inte vara så sött? Recept?
Fina bilder med frukt och mat! Som i tidningarna!
Hulda

Annika Christensen sa...

Låter som om du har haft det toppen bra!!
Gosa med barnbarnen låter mysigt.
Jag får vänta lite till.
Limepaj mmmm det låter gott.
Ha det forstsatt gott i vårens underbara solsken.
Annika