tisdag 28 april 2009

Loppisfyndat bord på plats

I dag kom bordet jag fyndade på loppisen i lördags. 280:- har jag betalat för detta färdignötta bord (inklusive hemleverans). Det kallar jag för fynd! Bordet passar exakt i färg till mina teakstolar, som jag INTE oljat in och som har fått en skön grå färg. Lite olja kanske inte skulle skada nu när de har fått "rätt" färg?! Bordet är lite stort , så jag fick ta bort balkonglådorna för att det skulle bli plats för stolen på den sidan.
Men det blev bra även utan dem.
Plankorna på "golvet" ska jag INTE heller olja in, så även de får en jättefin färg så småningom. Det ska bli samma färg som planket bakom.
Så nu är det bara att ladda för första grillfesten!
♥♥♥♥♥ Eva Linnea ♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Va fint du har gjort.Passar ju perfekt.När är första grillfesten ? Ha det gott kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

Anonym sa...

Hej!
Det är jättesnyggt när man låter trät gråna! Vi ska olja våra trädäck men med grå pigment i, så vi slipper den där inspregneringsfärgade, för det är ju gräsligt fult!
Hulda