torsdag 15 oktober 2009

Vardagsliv

Nu har jag (nästan) tillfrisknat från min förkylning, kung Bore har hälsat på och vardagen har rullat igång igen. Vardagen består ju för min del av att massera, instruera “core” på feelgood, städa, tvätta, handla, laga mat, fixa i trädgården & allt annat som hör ett radhusliv till. Just nu ligger jag lågt med målning och annat inomhus. Dessutom tittar jag på hemnet.se efter hus i Växjö. Det är väldigt spännande. Det finns massor med härliga hus, så jag blir lite kollrig. Det blir nog så att jag köper ett hus i Växjötrakten och behåller ett mindre boende här i Stockholm.
IMG_4764

IMG_4767IMG_4763 

Förra veckan var jag, som jag skrivit tidigare, på yogaretreat i Älvdalen. Min yogakurs + några till tillbringade 10 dagar tillsammans på våra lärares vackra plats i Älvdalen.
IMG_4520 
Det var många härliga yogapass, andra övningar (både fysiska och mentala), goda måltider, bakning (för min del), sång, skådespel, tidiga morgonpromenader, sena kvällspromenader, vår-, vinter & höstväder, fullmåne, trädgårdsarbete, rodd- eller paddelturer, eldning och färsk lingonsylt. 
IMG_4525IMG_4534IMG_4571IMG_4635IMG_4491IMG_4563IMG_4647
IMG_4639IMG_4641IMG_4667IMG_4672IMG_4505IMG_4511IMG_4517
Ha en jätteskön torsdag!
Kram

3 kommentarer:

Sorkfröknarna sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fina bilder. Det verkar vara en spännande kurs du varit på.
www.grandmother.blogg.se

Viola sa...

Vilka fantastiska bilder...så vackra!!!!Lycka till med husletandet..kram

Randi sa...

Att du har njutit av underbara dagar kan man inte missa. Bilderna är ju helt underbara!
Hoppas du finner ditt drömhus!
Kram Randi