fredag 20 november 2009

Blommig fredag/Blooming Friday

1-årsjubileum/Anniversary

Blommig fredag firar 1 år. / Blooming Friday cerebrates 1 year.jan06 025 ella0801 003
Mina bilder den här veckan blir buketter från två av mina egna årsdagar (Vilka talar jag inte om!) 2006 och 2008.
My photos this week are bouquets from two of my own anniversaries (I don´t tell which ones!) 2006 & 2008.
Titta på fler bidrag till “Blommig fredag” på “Roses & Stuff”.
Look for more contributions to “Blooming Friday” at “Roses & Stuff”.
 
3053331427

TT

8 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Grattis! Vackert med tulpaner.

Queen Of Småland sa...

Ja gratulerar, det är sååå vackert med tulpaner!
Ha en fin helg.
Stina

Maria Berg sa...

Så ett litet barnbarn i Mars - spännande.
Jo alla har blomnamn dock inte rakt av, den andra heter Malva i andra namn men känner nu att det varit kul om hon hetat det i första namn, din lilla minsta heter ett dubbel namn med Viola som andra namnet.

Högtids dagar måste ha varit 20 och 25, jag kan inte heller räkna...

/MB

Ingela´s blogg sa...

Grattis! kram I

Katarina sa...

Härliga buketter! Hör nästan hur tulpanerna 'frasar'.
Ha en skön helg!

AnnA sa...

Grattis till det hemlighetsfulla
firandet...
Ha en trevlig Helg!
hälsn
AnnA

sweetbay sa...

You must have been happy to get those tulips for your anniversary. They are beautiful.

Annika Christensen sa...

Grattis till det.
Jag minns så väl när du la in tulpanerbilder förra året och skrev.
jag älskar ljudet från tulpaner.
Ha det gott
Annika