onsdag 16 december 2009

Julskylning på NK i Stockholm

Man blir nog aldrig för gammal för att gå förbi NK i Stockholm för att titta på årets julskyltning! Jag är iaf INTE för gammal. Det är alltid så välgjort, fint & finurligt komponerat. I år handlar sagan om “Snödrottningen” som gör fjäll, kust, skog, gård & stad vintervitt. Bilderna är från NK´s hemsida.
Skyltis_Sthlm_01Skyltis_Sthlm_02Skyltis_Sthlm_03Skyltis_Sthlm_04Skyltis_Sthlm_05Skyltis_Sthlm_06Träffade mina kära “gamla” väninnor från Teknistiden på NK och vi shoppade loss (men bara lite!) innan vi åt en thailändsk middag.

TT

6 kommentarer:

Viola sa...

Visst har dom alltid en underbar skyltning..i år satte revbenen stopp för ett besök men nu får jag ju ända se den tack vare dig...) här har vi så himla mkt snö och en stark nordan har det blåst hela natten och den fortsätter....ha en fin dag, kram

Anders sa...

Man blir nog aldrig för gammal för att titta på fina julskyltningar! Även NK i Gbg har fin julskyltning och jag dras som en femåring till allt detta!/Anja

Annika Christensen sa...

Tack för att du visar.
Vi åkte alltid in och tittade och som du säger den blir man aldrig för gammal för.
Ha det gott
Annika

Anmaja sa...

Det var länge sen jag lyckades pricka in en resa till min stad just vid julskyltningen, men ser att jag missat mycket.
Hadebra!
Anmaja

Hannele på Hisingen sa...

Nästan lika fint som här ;)
kram

Åsa sa...

Så underbart vackert det verkar vara i skyltningen.

Kram Åsa