tisdag 9 februari 2010

TrädgårdsTema vecka 6/2010 – Var är trädgården?

Gömd i snö & is skulle man lätt kunna sammanfatta svaret på den frågan som Maria på “Marias trädgård” ställer i “TrädgårdsTema” den här veckan; var är trädgården?
IMG_6162IMG_6161IMG_6163IMG_6159
Istappar & snö i klematisen (nedan).
IMG_6155IMG_6156IMG_6157 
Insnöade & fastfrusna snögubbar & ljuslyktor kurar under bordet på uteplatsen (nedan).IMG_6160
Se fler bidrag till veckans “TrädgårdsTema” här, eller klicka på bilden nedan.

skördetema

En  skön tisdagskväll önskar

 

6 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Ja du vad skall man säga..
harar och rådjur har iallafall hittat min trädgård.
Annika

Anmaja sa...

Ja var är trädgården kan man undra, men det är ju fint med all snö och is. *L*

Ser att du har årgångsglöggerna och jag missade att köpa dem. Men det gör inte så mycket, jag tycker det är lite sött att dricka. Men det hör ju vintern/julen till.

Stickningen i olika nyanser av vitt blir jättefint tror jag.

Hadebra!
Anmaja

Viola sa...

Det var verkligen en läcker bild på clematisen..undrar när all den här snön kommer att försvinna....månne det bli maj...ha en fin onsdag, kram

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Det kan man undra :)

AnnCharlotte sa...

Vilka läckra isbilder...även om man börjar tröttna på all snö så är den faktiskt fin på att förgylla allt visset....

Maria Berg sa...

Tänk att vi fått så mycket snö detta år och att den ligger jag tycker det är helt underbart - happas den ligger i några veckor till och sedan våren bara kommer så där PUFF!

Trevligt att du hängde på temat denna veckan också, kram MB som pecis skcikat ut ungarna i snön.