måndag 20 september 2010

Åh, dessa fantastiska bloggare!

Den generositet som genomströmmar bloggvärlden har många gånger överraskat mig. Det är ett så gränslöst givande och tagande av idéer, prylar, blommor & blader, goda råd och glada tillrop.
I förra veckan fick jag en liten påhälsning av Lena med bloggen “Jag och barnen”. Vi följer varandras bloggar och jag har köpt en gunghäst och en barnstol av henne.
Hon hade med sig en vit pelargon och några sticklingar. Som ni vet gillar jag mest vita blommor och då även vita pelargoner och det har Lena snappat upp.
Så gulligt, så snällt, så generöst att tänka på mig och passa på att titta in på en kopp te när hon var i närheten! Jag ska vårda dem ömt och se till att de blir stora och starka och kan ge ännu fler vita pelargoner.
IMG_9568IMG_9565IMG_9571IMG_9570
Tusen TACK till Lena från

5 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Jag njuter av detta fantastiska blogghav. Tack nu gav du mig ännu en underbar blogg att följa.

Anmaja sa...

Visst är det underbart med alla dessa bloggare. Det är ett utbyte av tankar varje dag och hittar nya bloggare gör vi hos varann.

Fin vaxduk du köpt!

Kram - Anna

Anonym sa...

Det var rart! Och rara blommor också. Låt godhetens våg gå vidare.
Hulda

Laila sa...

Jag har inte bloggat särskilt länge men har också slagits av den generositet och hjälpsamhet som utmärker just trädgårdsbloggare!

Gillar också vita blommor, väldigt fin pelargon!

Hannele på Hisingen sa...

söt