måndag 28 februari 2011

Mer om “Rum & Trädgård, Kistamässan, 10-13 mars 2011

Bloggträff/ar
Enligt mail från Kistamässan kommer det att finnas möjlighet till bloggträffar och att blogga från mässan. Läs mer nedan.

“Dels kommer våra utställare i Antik och Kuriosamontern, (Country Hill, Sjöboden Antik & Kuriosa och Callian, Antikt & Brocante) att anordna en bloggträff klockan 14.00 på lördagen.

Vi har ordnat så att det finns namnskyltar att hämta ut i vårt Servicecenter där du kan fylla i ditt namn och bloggens namn. För den som skulle vilja blogga direkt från mässan så kan man när man hämtar ut sin bloggskylt samtidigt hämta ut användarnamn och lösenord till det trådlösa nätverket, givetvis helt kostnadsfritt. Det är bara att säga att man är bloggare så får man detta av vår trevliga personal.

På mässan kommer det att finnas två caféer varav det ena är döpt till vårat Bloggcafé där vi tror att det ska vara bäst uppkoppling till det trådlösa nätverket och därifrån kan de som vill blogga direkt. Där får ni ju också möjlighet att träffa varandra för lite mer spontana bloggträffar.”

Jag hoppas att vi ses på Kistamässan! Själv kommer jag att vara där torsdag den 10/3.

evalinnea_thumb[1]

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Mässtider både här och där.
Fast ni verkar få lite hjälp med plats för träff.
Snart skall vi ses igen.
Ha det så kul på mässan om vi inte hörs
Annika
ps igår fick jag mejl från min granne i Ellagård. Heja Ellagård!

Livsnjutaren sa...

Hade varit underbart om man kunde åka dit. Har du varit inne hos mig och kollat på min planerade köksträdgård. Bara väntar på att få sätta spaden i jorden.