söndag 22 januari 2012

Dop, middag och “3 o´clock tea”

Vilken helg det blev!
IMG_0395
IMG_0438
Emilys dop på lördag eftermiddag i Frustuna kyrka (Gnesta), middagsbjudning hos Laila (Fagerdala) på lördag kväll och födelsedagskalas hos mig med 3 o´clock tea på söndagen.
Jag känner mig lite trött, men det är väl åldern?!

STORT TACK till Laila & co för en toppengod och trevlig kväll.

Äntligen “fick” jag köpa (vita) tulpaner, både till mig själv och till andra. Det är absolut min favoritfärg på tulpaner. Jag brukar ju som ni vet försöka vänta med att köpa de första tulpanerna till min födelsedag.
IMG_0443
Passade på att köpa några (vita) rosor också.
IMG_0454
Jag fick fler tulpanbuketter av mina gäster, så nu kan jag riktigt frosssssssa i tulpaner här hemma.
IMG_0458
Hoppas er helg också har varit innehållsrik & fin.
Nu är marken alldeles vit och jag har varit ute och skottat två gånger. Det blir nog en omgång till innan kvällen.

el2012kärlek

Inga kommentarer: