lördag 27 oktober 2012

Flyttkalas & teater - Vilken helg!!

I går, fredag, var det flyttkalas i radhuset i Stockholm.
Det sista kalaset på den adressen!!
j0436253AG00408_j0436331
Lite Halloween-tema hade vi, men mest snack, skratt, skoj & stoj.
Ost & vin smakar gott så där en fredagskväll.
Fredags-mys heter det ju nu för tiden.
2012_10_26
Det kändes lite konstigt, men helt rätt. Jag har inga som helst funderingar på om jag har gjort rätt eller fel, nu när jag flyttar till Småland. Allt känns bara bra!

I dag, lördag, är det teater, “Next to normal”.
3574_4nextcitat3
Den har ju fått jättebra kritik, så det ska bli ett stort nöje att få se den tillsammans med kompis B, kusin M och kusindotter T.

I morr´n, söndag, blir det vila och promenad/er.

En fortsatt skön höst/vinter(!)-helg önskar
el2012kärlek

5 kommentarer:

Margot sa...

Härligt att allt gått bra med försäljningen! Kan förstå att det känns bra för dig att få flytta till Småland för gott:))
Ha en härlig lördag!
Kram Margot

Växthusmadam sa...

Härlig med kalas!
Jag tror inte heller att du kommer att ångra dig, nu har du ju grejjat så mycket i nya huset att du ju redan känns inflyttad!
Jag hoppas att jag får komma på besök till sommaren, kanske med en personlig leverans av alla myntaskyltar!
Lycka till med flytten!
Kram från Växthusmadam

samson sa...

Vist känns det alltid lite konstigt att bryta upp och flytta men du flyttar ju till ditt kärar Nöbbele
ha det så kul i kväll
maggan

Viola sa...

En ny fas i livet...spännande..ha det så bra i flyttröran, kram på dig

Elsa och Helena sa...

Så skönt att kommit till ett beslut och lycka till med ditt nya härliga liv...KRAM Helena