söndag 28 september 2008

Nu är köket klart!


Jag är JÄTTEGLAD & bara njuter!!

Det är knappt så att jag tror det, men i dag drog jag det sista penseldraget på köksväggen. Nu är det alltså klart. Stort tack till kära H och kompis Y för all hjälp!!! Ni är guld värda. Snickarna & co har också gjort ett jättebra jobb och fått mitt kök så som jag hade tänkt mig.
Det kommer att ta ett tag innan alla grejor har hittat sina nya platser och mina rutinerna sitter i ryggmärgen igen, men det är ett kärt besvär. Några saker kommer nog att försvinna från hyllorna och några andra kommer att komma till. Så´nt är roligt att pyssla med och prova sig fram. Det får ta sin tid. Det är en skön känsla att byta ut allt gammalt mot nytt & fräscht.

3 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Grattis till nya köket! Jag förstår VERKLIGEN att du njuter, det är så snyggt! Minns hur det var då vi precis flyttat in i huset, med ett sprillans nytt kök som man dessutom hade planerat själv, underbart!

linnea-maria sa...

Åh vad ljust och fräscht. Själv skulle jag vilja släppa en dynamitgubbe i mitt fy farao vilket hemskt, opraktiskt, svårstädat och fult kök jag har. Jag kanske hämtar lite inspiration här/linnea-maria

Cherrymary sa...

Åh vad fint det blev med köket! Så snyggt med de öppna hyllplanen, alla fina burkar mm.

Jag snodde ideen med mosaic från dig ;)

/M