onsdag 25 februari 2009

"Gamla" loppisfynd

Jag har ju varit på loppis lite då och då men inte visat mina fynd.
Här kommer bilder på några av dem!

Rosa ljuslykta (10:-) till mina rosa & vita Kalanchoë (våreld) och zinkkrukor (10:- x 2) till pelargoner. Just nu ser sticklingen lite ynklig ut, men snart blir den STOR och då ska den bli vit.

Ny fruktskål (20:-), en så´n som jag har "suktat" efter länge.

Det är hyllan som är det nya loppisfyndet! Det lilla, lilla rivjärnet hittade jag på Åhléns. Hyllan hänger i min tehörna. Det syns va?

Kram Eva Linnea
PS. Gå även in och kika på min blogg "Häxor & Änglar". Nu när växtsäsongen närmar sig och frön & sticklingar ska i jorden, bloggar jag mer och mer där. DS

9 kommentarer:

Viola sa...

Här är det en som gör fynd...och hyllan var verkligen rar till lilla tehörnan, ha en bra dag, kram

bubbelrummet ♥ sa...

Så tjusiga fynd du har fyndat!

Hulda sa...

Hej!
Fina fynd! Och hyllan i tehörnan också! Vet du, jag har samma sjal, men jag var så korkad att jag trodde det var en duk. Fast gubben sa att det är en sjal! Och jag ska ha den som sjal. Visst är den vacker!
Hulda

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Trevliga fynd, kram.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket härliga teprylar du har, och så många fina fynd du har gjort!
Kram
Marie

Annika Christensen sa...

Den där fruktskålen skulle jag kunna tänka mig... umm...till mina vårlökar typ..
Nu har hälsokuren börjat så snart försvinner nästan alla tinnitus ljuden.
Fick en massa precenter med på köpet.
Bok, borste och celuit tvål eller vad det heter.
Nu får jag kolla om jag har några sådana.
Tack ännu engång och grattis till dina fynd.
Kram
Annika

Rosa Hemmet sa...

Tjolabandola! Vad kul med loppis, det är verkligen mycket man kan få för en billig peng :) Hade gärna loppisfyndat mer om det inte vore så att vi håller på att svämma över i prylar här hemma! Söta grejer, gillar ljuslyktan skarpt. trevlig helg

Lena Kristina sa...

Vilken mysig liten hylla med fina saker du hittat.

Kram Lena

Anja sa...

Loppis är alltid lika med fynd!
Fina saker du har fyndat!

mvh, Anja