söndag 17 augusti 2008

Förrådet

I dag var vädrets makter inte med oss här i Täby. De har småregnat hela dagen. Växthuset fick en automatisk öppnare till fönstret. Det är en olja som utvidgar sig när det blir varmt och skjuter en kolv upp/ner så att fönstret öppnas/stängs utan hjälp. Det verkar ju jättebra, så vi får se om det funkar! Efter att ha satt en fläkt i köket för att få ut det mesta av fukten, gick H & jag loss på förrådet. Vi rensade ut och möblerade om hyllorna. Det blev mycket större på något sätt!! Nu återstår att hitta en ny (gammal) dörr till förrådet. Dessutom kom skylten "Hälsoambassaden" och husnumret 51, i smide, upp. Härligt!

Nu börjar höstallvaret även för mig och min ledighet är slut. Jag börjar jobba ute på företag med massage i morgon. Jag har mjukat upp med att köra några pass på feelgood för att det inte ska bli för häftigt efter en så pass lång ledighet (6 veckor).


Ha en skön vecka ......

Inga kommentarer: