lördag 25 oktober 2008

Halloween-firande

Halloween firades med vin, kvinnor & snack i går, fredag.

Oj, vilken ljudvolym det blir när 13 kvinnor samlas för att fira Halloween!

De som har (eget) företag presenterade sina varor & tjänster; anti-rynk/Galvaniskt SPA, underkläder, trädgårdsgrejor, yoga/träning/massage, Mary Kay, kosttillskott/mat & zonterapi. Bankvärlden, medicinsk teknik och hjälpmedel var också representerade.

Mycke´ vin & godis blev det!!!

Ett jättestort TACK till er alla som kom och firade tillsammans med mig!
Det värmer att känna denna härliga, kvinnliga kraft ("power").
Här ser man hur köket ser ut nu när det har kommit mer saker på plats och jag har"bott in mig" mer. Halloweengrejorna står på min "receptionsdisk".
Ha en fortsatt härlig helg,
önskar Eva Linnea

4 kommentarer:

Bodil sa...

Vad det ser trivsamt ut i ditt kök nu när du har fyllt på lite i hyllorna. Har du din mottagning hemma i din bostad, eller? I så fall måste jag säga - så praktiskt!!! Har dman lucka mellan kunderna så kan man ju fixa lite hemma.
Kram och fortsatt skön helg

StrandviksVillan sa...

Vilken härlig fest i ditt nya kök!

Tänke ju säga redan tidigare att min svärmor brukar odla paprikor och fröna ska planteras jättetidigt, redan mars-april, för de tar så lång tid på sig. Tips tills nästa säsong...

Svar: Det var lättare än jag trott att spraymåla, men jag märkte det var lättare att måla de "plastiga" ramarna än de av trä. Har fler saker ännu att spraya, det var kul!

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vad fint det var dekorerat! Men halloween? Visst är det väl nästa helg egentligen? *Blev lite förvirrad*

Annika Christensen sa...

Skulle bara titta in och se hur du har det. Fint du har i ditt kök!
Riktigt ´festligt må jag säga.
Ha det gott
Annika