torsdag 16 oktober 2008

Lite väl tidigt kanske ...

Det är lite väl tidigt att börja julstöka redan nu, det håller jag med om, men i dag hämtade jag de två återstående ljusstakarna till årets adventsljusstake från "min" keramikverkstad Alvikstorpet. Bilder kommer 1:a advent.
Ska man tillverka advents- & julsakerna själv måste man vara ute i god tid!
Jag har också gjort en mängd (pepparkaks-)hjärtan, som ska bli mobiler i köksfönstret, andra hjärtan som glaseras vita och GOD JUL i lösa bokstäver som ska stå på tavellisten i massagerummet i julveckan. Där har jag inspirerats och "knyckt" idén från villa hemmet.
Ett tag hade jag detta ljusarrangemang i mitt massagerum. Är det inte lite juligt med kakformarna?

1 kommentar:

Ann-Catrin sa...

Men julstök...vad du är pysslig alltså... fina saker!!

jag är absolut inte där än..

'Ha nu en fin helg
kram
a-C