torsdag 2 oktober 2008

Vad en kvinna behöver!

I går var jag och masserade på en "Lyx- & Glamourkväll". Det var ett hundratal kvinns som minglade (med vin&snittar), tittade på kläder (under-, skinn- & vanliga), tittade på konst & smycken, provade smink, kollade "PowerPlate" och gångstavar, provade massage och smakade choklad. Det var en hög ljudnivå!!! Det shoppades också en hel del, kan jag säga! Kläderna visades upp med en mannekänguppvisning. Kvällen avslutades med en lottdragning med vinster från oss alla "utställare".
Två av glasurnorna som stod på "pralinbordet" fick följa med mig hem. De blev jättefina, med en blomma i, på mitt matbord i vardagsrummet.

Pralinerna presenterades av Ulrika Grahl på "Idérika".
Kläderna kom från bla från "Green House".
Smyckena visades av Gun-Britt Palmqvist.
Sminket kom från Mary Kay.
Konsten hade Birgitta U Sundvisson gjort.
Underkläderna kom från "Private Collection"
Vi det här bordet presenterades "PowerPlate" och gångstavar.

2 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Jag har något till dig!


Kram Flisan

Hulda sa...

Hej!
Snygga urnor! Och snygg duk i gåsöga! Jag har upptäckt att man kan förstora bilderna så att man ser ordentligt, kul. Tack för Pentik-tipset! Jag gillar Pentik.
Hulda