söndag 21 december 2008

Fjärde advent

Jag önskar alla mina vänner en härlig 4:e advent och en god jul!
Kramar från Eva Linnea

Måleriarbetet fortsatte i går kväll och i dag.
Bordet och stolen blev klara och tillbakasatta i möblemanget. I alla fall ett tag till. Sen vet man ju aldrig vad det blir för ommöbleringar i framtiden.

Fönsterbänkarna ska stå vid fönsterna bakom bordet och bara ha vita korgar och krukor. Återkommer med bilder! En gammal låda som jag har tidningar i, gick med i målerisvängen av bara farten.
Och jag har för säkerhets skull beställt både vitt & svart överdrag till soffan från ellos; svart på vintern och vitt på sommaren.

4 kommentarer:

Viola sa...

Här är det många projekt på gång så spännande at få följa, ha en skön söndag du oxå, kram VIOLA och så fint bordet blev med det vit/röda

Lena Kristina sa...

Åh!

Jag har ju glömt att tacka dig för erbjudanet med granen. Det var väldans generöst.

jag ska absolut kika in i morgon

Kram Lena

Sandras hem sa...

Vilken fin blog! Jätte mycket fina bilder! Jätte fint bord och stol :)

Ha en härlig 4:e advent!
Kram Sandra

Agnetas shabby chic sa...

Oj vad du jobbar, så fint det blev och stolen med den mörka kudden, så snyggt!!!
Kram
Agneta