lördag 17 januari 2009

Jag har fått en utmärkelse av Tussegumman

1000 TACK till "Tussegumman" som har förärat mig denna fina utmärkelse.

Tänk att lilla jag .....!

Jag skickar vidare till inredningsbloggarna Hulda, Viola, Flisan & Bodil och till trädgårdsbloggarna Ingela, Annika & Ann-Charlotte

Nu är måleriverkstaden i gång och grundfärgen är påmålad. Det är svårt med korgarna så jag får nog göra ett besök i färgaffären i morgon för att inhandla en sprayburk.
GLAD lördagskväll önskar Eva Linnea

7 kommentarer:

Viola sa...

God kväll, det smittade av sig rejält ser jag, men du, se till att du ventilerar ordentligt när du sprayar, luktar otroligt mkt och jobbigt att andas in, lycka till med målarprojektet, tack snälla du för den fina utmärkelsen, den har jag inte fått tidigare, jätteroligt, önskar dig en skön söndag och jag börjar se slutet på mitt storprojekt, kram

Annika Christensen sa...

Jag har min korgar som gardin. Hänger dem på en stång i fönstret ganska fräckt...
Blev bara så inspirerad, kan du inte komma och måla hos mig??
Hade jag bott på Ellagårdsvagaen 23 att det varit enkelt..

Tack för utmärkelsen. Jag tar den till mitt hjärta.
Tyvärr är jag ensådan tråkmåns att jag valt att inte lägga ut mina utmärkelse för jag kan inte välja ut nya...

Men jag tackar och bockar...
Förmodlingen kommer jag till Stockholm till trägårdsmässan, vi får väl se hur det blir.
Ha det gott
Annika

LillaFlisan sa...

Tusen tack!!!

Den är så söt, den där utmärkelsen!
Så glad jag blir!!!!

Stor kram

Flisan

Växthusmadam sa...

Tusen tack för min första bloggutmärkelse! Det värmde!
Ha en skön söndag och lycka till med alla projekt önskar Ann-Charlotte alias växthusmadam

Hulda sa...

Hej!
Jag rodnar! Tänk att få en utmärkelse för kreativitet! Tusen tack!! Allra helst som resultaten inte alltid blir braa, men det är kanske kreativt iallafall.Ska precis till att måla mina hemliga loppisfynd igen, med vanlig färg. Ja, korgar måste man spraya om det ska bli bra. Det brukar jag göra. Utom dem två sista, för jag ville att de skulle se väldigt shabby ut. Ja, musiken är favoritmusik, förutom Frank Sinatra, men det fanns inte de låtar jag ville ha!
Tack igen för utmärkelsen!
Hulda

Fyra årstider ♥ My Lovely Four Seasons sa...

Här står två korgar och väntar på att bli vita.
Kram Lotta

Ingela sa...

Du är verkligen kreativ, men inte ska väl jag...

Tack så jättemycket, det känns gott att få tilldelas en fin utmärkelse, skall skicka den till en god vän.

Kram
Ingela