måndag 19 januari 2009

Vita stolar

Skönt, nu är alla 4 stolarna vita runt bordet i vardagsrummet!
I bakgrunden ser ni de svarta stolarna som får stå på parad för att invänta mina nästa gäster. Bordet går att dra ut och vi har som mest suttit 10 pers runt bordet.

Go´ tisdag (i morr´n) önskar Eva Linnea
Vill du läsa vad som händer mina blommor, växter och örter i min trädgård, i min örtagård och i mitt växthus kan du kika in på min andra blogg "Häxor & Änglar". Där har förberedelserna för våren & sommaren börjat.

2 kommentarer:

Viola sa...

Vilken skillnad, nattugglan VIOLA här och valsar runt på bloggen ett tag, din möbel blev verkligen fin, känner oxå nu när mkt blivit vitt i stora rummet att det känns ännu större och luftigare, ha det gott

KRAM

Annika Christensen sa...

Hur hinner du med allt, många inlägg dessutom på bloggen.
Hoppas att du kommer att gilla boken.
Annika