onsdag 18 februari 2009

Eva Linneas Nissan Micra

Visst är jag snygg? För att vara 10 år tycker jag att jag är väl bibehållen. Jag har visserligen bara gått 10.000 mil, men i alla fall!
Nytvättad och nyreparerad!
Kossan som tittar ut genom bakrutan har Eva Linnea "ärvt" av sin dotter. Hon fick inte ha den i deras bil för D, men jag tycker att det bara är kul att ha sällskap. Alltid kanske man roar någon som ligger bakom. Från början var de två, men det tyckte jag blev lite för mycket av det goda.
Sköt om era bilar, ni som har!
Kram Eva Linnea

4 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Så söt!

Kram


Flisan

LillaFlisan sa...

Jubel och applåder!!!!

Så tjusigt det blev!!!!


STOR kram


Flisan

Hulda sa...

Hej!
Vad gulligt med kossan!
Hulda

Hulda sa...

Hej igen!
Alltså, jag förstår inte vad det är i högerspalten. Jag har sett att det är flera som har det! Är det de bloggar DU har besökt? Eller är det bloggar som har besökt DIG? Jag förstår att det är en konstig fråga, men jag begriper inte det där. Och jag vågar fråga dig. Hihi... du är kanske inte så farlig!
Hulda