lördag 28 februari 2009

Sista februari

Jag har sett och läst någon stans här i bloggvärlden att några fotar sin trädgård den sista i varje månad. Jag missade januari, men jag tror inte det gör nå´t för det ser fortfarande likadant ut! Snötäckt. Jag fotar tre vyer: 1) tomten på baksidan av mitt radhus, 2) växthuset och 3) en vy på trädgårdsdelen på framsidan.


1) Februari 2009 / Januari 2009


2) Februari 2009 / Januari 2009

3) Februari 2009 / Januari 2009

Jag hänger på den idén, för jag hade tänkt fota min trädgård 1 gång/månaden för att eventuellt göra en almanacka eller ha som "underlag" till ett collage för 2010. Jag gör collage inför nya året där jag väljer ut områden som jag ska jobba på eller med under året. Så här så här collaget ut för 2009.Vill du veta mer om mitt collage för 2009 läs här. Jag yogar framför collaget varje morgon. Det sitter på min klädkammardörr. Texten FOKUS passar ju bra då.

Ha en fortsatt skön helg!
Jag yogar vidare på min kurs i morgon, söndag, också.

Kram Eva Linnea

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att få se lite mer bilder från ditt växthus och din framsida!
Rolig idé med din "att göra lista" i marginalen - du saknar inte sysselsättning! Lycka till med alla projekten!
Växthusmadam

Anonym sa...

Ser också fram emot fler växthusbilder! :-) Idén med månadsbild är också kul, även om det faktiskt inte är så stor synlig skillnad mellan januari och februari.

Anonym sa...

Trevligt att titta in hos dig!
(Ang. kollagen så undrar jag om du kunde göra bilden klickbar? - I nuvarande storlek kan jag inte se vad den föreställer.)

mvh, Anja

Bodil sa...

Ja det var en kul idé att fota trädgården en gång i månaden. Kameran kanske kommer ut och luftar sig i morgon. Det kan ju räknas som den siste februari.
Kram