måndag 16 mars 2009

Min besökare nummer 1000 blev .....

....... Monika på "Här & Nu".
GRATTIS till henne!!!!
Kul att det blev just hon eftersom vi har (minst) ett gemensamt; YOGA.
Monika: Maila mig ditt "önskefrö" och din adress, så ska jag (förhoppningsvis) fixa det.
Priset var ju att få ett "önskefrö", som jag förhoppningsvis kan fixa till vinnaren.

Jag vet inte hur snabbt räkneverket redovisar hur många som har varit inne, men jag tror att det går ganska snabbt. Vad jag däremot har lärt mig är att räkneverket bara registrerar samma IP-adress en gång per dag, så det "lönar sig" alltså inte att gå in flera gånger samma dag för att få räkneverket att ticka på. Så nu vet jag (och ni) det!

Ha en fortsatt skön måndag önskar
Eva Linnea

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gullig du är! Och vad bra att det verkar stämma, jag blev lite konfunderad där när den visade samma siffra flera gånger!
Om du har några fröer kvar av din stevia så får du gärna skicka! Det behövs inte många, för nu börjar det bli trångt på fönsterbrädan!
Hur går det för dina tomater förresten? Mina ser fina ut tycker jag!
Har du kvar min adress sedan brevet jag skickade till dig?
Ha en riktigt bra vecka,
Kram från Växthusmadam

Monika sa...

Hej
TACK
det var ju väldans kul en dag som denna!
Frön att så, så något nytt kan växa!
Jag tar gärna Stevia verkar vara en spännande växt!
Namaste
Monika

Anonym sa...

Roligt inlägg som även jag lurpassade en stund på, men generös som jag är;))! fick någon annan vinna;))!
Monica är säkert en värdigare vinnare än jag;))!

mvh, Anja

Annie - Annalunda sa...

Hej vännen!

Så många tack för din rara och goa hälsning!!! ...och visst är det nära!! Växjö är ju "vår" stad... :)

Kram Annie

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan!
Härligt att se alla dina groddar och örter! :o)
Du undrade vart gången på bilderna leder...gången går mellan butiken och ut mot vägen där det finns en ingång till Trädgårdsdrömmars 'plantskola'.
Ha en härlig vecka,
Lydia