fredag 20 mars 2009

Mina hjältar i trädgården/My Heroes in the Garden

Det här är mina hjältar/hjältinnor i trädgården. Så tidigt!
These are my heroes in the garden. So early!

Scillorna alldeles invid husväggen kommer alltid först, men lilla "Clematis Macropetala", det är nog lite för tidigt för dig att börja växa redan nu!

The Scillas just near the house are always first, but dear little "Clematis Macropetala", it´s too early for you to start grovin already!

Jag önskar er alla en skön helg!
I wish you all a nice weekend!
Eva Linnea

Se fler bidrag till Blommande fredag/Blooming Friday hos Katarina/Roses & Stuff

5 kommentarer:

Katarina sa...

Och de vet säkert hur efterlängtade de är!
God helg!
Katarina

Cecilia Artista sa...

Men snart utvecklas de av värmen och ljuset och växer mer och mer ..

Trevlig helg!

Randi sa...

Ja, tänk vad man gläds åt de första som tittar fram!
Önskar dig en skön helg!
Randi

HelenJ sa...

Mina scillor har inte kommit igång än, men jag håller noga koll på dem =)
Snödroppar och krokus i all ära - men för mig är det scillan som är vårblomman nr 1!
Ha en trevlig helg!
/Helen

Annika Christensen sa...

Det var ett roligt uttryck tycker jag. Det är klart att de är Heroes!
Snarr bär det av till Stockholm.
Eva drar sin dragning 10.30 och vill man träffa henne så får man vara där lite innan för sedan springer hon iväg igen.
vi kanska kunde träffas där vid den scenen. Vilken det nu är?
Jag har det någonstans.
Hade varit toppen kul att få se dig.
Ha en skön helg du också
annika