onsdag 18 mars 2009

Violkopp från Viola

I dag kom ett paket från Viola på Violas Romantiska Hem. Jag vann, för ett bra tag sen, en ljuvlig liten violkopp i en av hennes utlottningar. Den skulle jag hämta på vår bloggträff, men den träffen snöade tyvärr inne för min del. Men nu är koppen här i alla fall.


Jag kunde inte låta bli att köpa en viol att sätta i koppen!
Fin va?
Tack till Viola!


Kram Eva Linnea


PS. Gå även in och kika på min blogg "Häxor & Änglar". Nu när växtsäsongen närmar sig och frön & sticklingar ska i jorden, bloggar jag mer och mer där. DS

5 kommentarer:

Viola sa...

VIOLAN här, visst blev den ljuvlig med denna pensé, kram och roligt att få se den på plats!

Agnetas shabby chic sa...

Ohh så söt och ett litet vårtecken också med den lilla violen i, här har vi haft vår idag sååå skönt och efterlängtat!

Hoppas solen lyser på dej!

Kram

Hulda sa...

Hej!
Helt perfekt med en viol i! Pensé är väl en slags viol, eller? Iallafall ser det ut som en viol!
Snyggt!
Hulda

Rosa Hemmet sa...

vad passar väl bättre än en viol i en violkopp? ;)

Supersnyggt och söt vinst!

Anja sa...

Det var ju gulligt värre! Jag ba' älskar dessa gammaldags,vackra kaffekoppar - kaffet smakar dessutom jättegott!

mvh, Anja