torsdag 26 mars 2009

YOGA-helg nr 3

Efter att jag har varit på "Nordiska Trädgårdar" i morgon och gått mig jättetrött, njutit av alla vackra saker, växter, föreläsning & utställningar, förhoppningsvis fått något i magen & förhoppningsvis träffat några bloggare, styr jag kosan in till sta´n igen för min yoga-helg nr 3.
Är det ett bra upplägg av dagen tror ni?
Jag tror att det kan bli ganska tufft jag.

Vi får väl se på söndag, när jag kommer tillbaka och bloggar igen.

Ha en jätteskön fredag-lördag-söndag önskar

♥♥♥♥♥ Eva Linnea ♥♥♥♥♥

En lite föraning om påsken.

4 kommentarer:

Mia sa...

Jaa, jag ska också till mässan imorgon. En heldag ska det bli... kanske ses vi!

Kram Mia

Växthusmadam sa...

Vilka vackra blå saker du visar, den där blå färgen är så härlig för ögonen att titta på! Ha en riktigt härlig helg med trädgårdsmässa och yoga!
Växthusmadam

Anonym sa...

Hej!
Vad glatt du har i fönstret! Påminner mycket riktigt om våren! Som förhoppningsvis kommer snart. Nu är det snöstorm här!
Hulda

Med fingrarna i (j)orden sa...

Hej!
Yogahelg låter härligt! Kul att träffas på mässan. Vad glad jag blev att du köpte min bok! Nästa år vi ordna en träff så att vi hinner prata lite trädgård alla vi bloggare.
Varma hälsningar
Eva