lördag 23 maj 2009

Bloggträff i Stockholm

På väg till bloggträffen:
På väg hem från bloggträffen:Och däremellan:
Shopping på bla
Lunch på Cattelin i Gamla stan.
För min del blev det en god sallad med räkor, keso & avocado
Kulturella utsvävningar på Nationalmuseum:
Vi tittade utställningen "Prerafaeliterna".
Fantastiska målningar!
Den slutar i morgon, så vi var ute i sista momangen.
Annie & Flisan (med god hjälp av Rana) ordnade frågeport, med vinster, under dagen:

Mina fina vinster! (Hm, där dök han upp igen drömprinsen!)

Jag är skönt trött i fötterna efter denna fantastiska dag.

Ett stort tack till Annie & Flisan för att ni anordnade detta för oss bloggare.

Jättekram från ♥ Eva Linnea ♥

4 kommentarer:

Hanneles paradis på Hisingen sa...

jag tror vi också ätit på Cattelin :)

LillaFlisan sa...

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!



Längtar redan efter er alla!


Flisan

Anonym sa...

Hej!
Ni hade säkert jätteskoj, jag blir lite avis, men, men, jag vet ju att det blir alldeles för jobbigt för mig. Men däremot ser jag framemot att få träffa dig i sommar! Så vi kanske ska börja tänka på när? Frammot augusti passar nog oss bäst, för då är förhoppningsvis huset färdigmålat!
Tänk på när du kan komma ner?
Ha det bra!
Hulda

Anjas Hill sa...

Nu stundar intensiva träfftider för oss trädgårdsfolk! Ha det så gott!/Anja