söndag 24 maj 2009

Mer från bloggträffen

Jag shoppade faktiskt inte så mycket i går, för jag hade en hovleverans från Viola på Violas Romantiska Ting. Den söta Viola hade mina nyinköpta mandel- & kaffekvarnar med sig till bloggträffen. Jag kände mig så ytterligt nöjd med dessa saker, så jag behövde inte så mycket mer. De fina priserna jag vann hade jag ju också med mig hem.


Så nu står grejorna på plats i mitt kök.



Men mest av allt hade jag bilden av ett gäng härliga, goa människor med mig hem. Tänk att få ett ansikte till Violas, Flisans, Annies, Floras, Montebellos, Nostalgi-Maries, Willewiras, Ranas, Anette på Hallongränds, Annikas och Annas bloggar.
Några nya bloggar ska jag lägga till på min blogglista, det är då säkert.

Jag hoppas vi ses och hörs snart igen!

Ha en jätteskön ny vecka med härliga upplevelser, arbete och vackert väder.

Kram från ♥ Eva Linnea ♥

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Eva-Linnea!!!
Vilken supertrevlig träff vi hade jag lägger dig i länklistan bums...hihi..så kan vi hålla kontakten!
Ha en bra vecka som kommer...vi hörs!
Stor KRAM!
Annica.

Viola sa...

Visst hade vi det så härligt...vi måste ses igen framöver och det får väl bli en träff framöver hos oss igen...så fint det blev med sakerna....:-) ha det gott i veckan och njut av värmen som kommer igen, KRAM