torsdag 28 maj 2009

Från sommar till storm & regnrusk

Vädret växlar med en sjusärdeles fart, men det är väl normalt så här års!? Då får man passa på att göra inomhussysslor, som att fixa med sina bloggar tex. Städningen är inte lika viktig. Eller hur?

Jag har ju haft fler bloggar, men nu har jag slagit ihop alla 3 (CinderELLA, Hälsoambassaden och Häxor & Änglar) till en (här på "Häxor & Änglar") och lagt ut en ny "Hälsoambassaden i Täby"-blogg som tar upp det som är intressant mest för mina kunder.

Jag har varit igång med bloggandet nästan ett år nu, så det är väl på tiden att jag bestämmer mig för hur jag ska ha det! Mitt första inlägg gjorde jag 31 maj 2008. Det kanske ska firas på något sätt?! Vi får se.

Fönstren på Alvikstorpet. Jag gillar dem skarpt.
På bordet i förgrunden kan ni se två av mina keramik-alster Just nu har jag lite pippi på värmeljushållare i olika leror, glasering, stil & höjd.
Kram
♥ Eva Linnea ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Oj, hänger jag med nu?! Alltså är det här din enda blogg nu, privata?
Förstår att du gillar torpet och fönstrena, det är jättecharmigt! Jag måste fråga om färgen på snickeriet runt fönstren. Är det grått?
Hulda

Anjas Hill sa...

Personligen (OM nu någon skulle bry sig om vad jag tycker)tycker jag att flera blogg på en och samma adress är förvirrande.
Vackra fönster med fönsterluckorna! /Anja

Floras Kulle sa...

Vad kul att du gillade mina bilder!
Det finns så himla mycket vackert att titta på i Stockholm, och vi tar nog en tur snart igen, MED barn!

Vilken helg vi hade! Synd bara att den gick så fort.
Inte var det mycket vi hann, hade velat prata mer med er alla! Men så är det ju, vi träffas ju här i "cyberrymden", och det är som du säger - nu har man ju ANSIKTEN till!

KRAM:
Annette

Annie - Annalunda sa...

Håller med Flora.... tänk vad tiden gick fort! Alldeles för fort! Nästa gång får vi nog ta en hel helg (Dag+natt)....så vi kan få den tid vi behöver. Absolut mersmak!


Kramar i mängd - Annie