fredag 1 maj 2009

Liten rundtur i min trädgård

Fredag & "Blooming Friday/Blommande fredag" igen!
Jag har hoppat över att bidra till "Blooming Friday/Blommande fredag" några veckor, men nu har jag fotat de blommor som har kommit en (liten) bit i min lilla radhusträdgård.
Beundra fler bidrag hos Katarina på Roses&Stuff.

För övrigt är jag på yoga-kurs igen den här helgen. Ämnet är Feng Shui. Jag har läst en del om det, men det ska bli spännande att koppla ihop detta kinesiska med yoga (indiska). Vastu Shastra heter motsvarande i den hinduiska traditionen.

Ha en fortsatt härlig helg!
Kram ♥ Eva Linnea ♥

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket mysiga kurser och grejer du går på .Mysigt.Helt underbara bilder du visar Kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Katarina sa...

Ser att du har en väldigt massa fina blomster i din trädgård! Njut av blomstren och av yogan!
Katarina

Med fingrarna i (j)orden sa...

Ja, tänk att det finns rutiga blommor - som vore de klädda i ormskinn. Älskar klockliljor!
Eva
Lycka till med yogan.

Växthusmadam sa...

Härliga vårbilder, och så fint du gjort i förra inlägget när du lagt in dina månadsbilder bredvid varandra så att man ser den härliga utvecklingen!!
Växthusmadam

Annika Christensen sa...

Härlig tid det är nu men ack vad fort det går.
Ha det gott
annika