tisdag 2 juni 2009

Döskallar & larver

Jag har fått några "anmärkningar" om mitt val av näsdukar till bröllopet.
Jag håller med!
Svarta döskallar hör nog inte hemma på en så´n tillställning, så de byts ut mot festligare/blommigare/finare.

Det var inte bara en man som ville vara med och yoga tillsammans med oss i söndags. Vi hade sällskap av en larv också. H*n var riktigt duktig på övningarna!

I dag är det regn & rusk, men det rensar verkligen upp i luften.
Ha en bra dag
önskar ♥ Eva Linnea ♥

7 kommentarer:

Hannele sa...

Hahah :)

Annie - Annalunda sa...

Ska jag skicka rosenservetter? Isåfall mejla adress ;)


Puss

Anonym sa...

Hej!
Ja, den larven kan nog yoga! Är det månne solhälsningen??
Hulda

carina sa...

hej
det här är en ny blogg för mig, vilken go ängel du har upptill på startsidan på din blogg.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hihihi... ja den lilla krabaten var mjuk i kroppen!
Kram
MArie

Växthusmadam sa...

Larven var ju jättebra på yoga! Har han specialtränat??!!!
Växthusmadam

Anjas Hill sa...

Den gröna verkar inte ha det minsta ont i knäna!/Anja