onsdag 21 oktober 2009

Vem är du som läser min blogg?

Jag har runt ett trettiotal besökare på min blogg per dag. Några av dem gör mig så glad genom att skriva en kommentar.

Jag är en nyfiken själ och skulle så gärna vilja veta vilka ni andra är som är inne och kikar. Snälla, lämna en kommentar! Den kan vara superkort. Bara namnet kanske?!

Gå in och kommentera “anonymt” om du inte har något google-konto. Fast jag vill ju gärna att du skriver under med ditt namn, så jag vet vem du är.

På återhörande!
Kram

12 kommentarer:

ASTA sa...

Jag är en av dina läsare jag är ganska så dålig på att kommentera ,jag ber om ursäkt. Jag går till din blog via en annan blog. Mest för naturens skull som du har mycket bilder av. Min blog heter Ur led är tiden, jag skriver inte varje dag utom när jag har lust för det. Vänliga Hälsningar SELMA

Anonym sa...

Och så är det din kompis Hulda. Jag är inne varje dag, men lämnar inte alltid kommentarer. Har blivit urdålig på det. Var bättre förr.
Ha det gott!
Hulda

Gunilla sa...

Jag kikar in till dig lite nu och då.
En liten kommentar kostar ju inget.
Ha det gott
Gunilla

sinneskatten sa...

Vi som är nyfikna av oss får nog lära oss att "tåla" oss som Alfred säger.
Men jag förstår din nyfikenhet så jag är en av dem som kikar in emellanåt.

Gunbritt sa...

Hej jag är en av de som brukar vara inne och läsa på dig trevliga blogg. Jag har ingen egen blogg men brukar läsa ett flertal varje dag då jag alltid får tips och ideer av dem
Ha en trevlig kväll
gunbritt.johnsson@spray.se

Bodil sa...

Ja precis så känner även jag - det skulle vara kul att veta vilka som läser ens blogg. Jag tittar ofta in till dig, men av lathet blir det inte alltid någon kommentar. Men du vet nog om att jag tassar här, eller hur??
Kram Bodil

Lenas trädgård sa...

Jag är ofta hos dej och läser! Tror nog att jag nån gång lämnat ett spår...
Det är så trevligt med andras tankar, berättelser, bilder om livet i en trädgård och lite heminspiration ibland...
Höstliga hälsningar från Sydsverige!
Lena

Viola sa...

Här har du ju mig och jag tittar in nästan dagligen och brukar lämna ett avtryck från mig, här har vi ett riktigt ruskväder och du... imorgon stor utlottning hos VIOLAN, mkt att fira just nu, ha en skön kväll och tänd många ljus, kram

Hannele sa...

jag tittar in ibland :)
Kram.

Ingela´s blogg sa...

Hej! Jag tittar in varje kväll. Man har ju sina favoriter som man måste kika in till, :-) och du är en av dem. Fast jag har nog kommenterat men inte varje gång. Jag vet att du håller på med Yoga och jag är själv Qi gong instruktör, fast nu är det mer poppi med Yoga så nu har jag inga kurser. Bara återträffar för de som redan har lärt sig. Jobbar som husmor på ett seniorboende, är intresserad av fotografering. Min blogg startade i mars för jag ville få ner resor på pränt och en kompis till peppade mig. Jag är ingen varje dag skrivare. nu blev det lite långt det här,,, ha det bra Kram Ingela

Anjas Hill sa...

Flitiga Anja!

Anonym sa...

Hej
Jag läser ofta din blogg, den är så inspererande. Har ingen egen blogg så det har inte blivit av att jag komenterat så mycket, men någon gång har jag nog gjort det. Du verkar intresserad av ungeför samma saker som jag så det är kul att läsa vad du hittar på.
Ha det så bra och fortsatt att berätta.
Lena i Vallentuna