torsdag 3 december 2009

Långhelg i Småland

I dag åker jag till min dotter & hennes familj i Småland. Det ska bli så mysigt att få träffa mitt lilla barnbarn igen. Det var alldeles för länge sen! Han har börjat gå sen jag såg honom sist.
Men som ni vet så ska jag ju försöka råda bot på det här genom att skaffa mig ett eget boende i närheten av dem. Så i morgon fredag blir det 3-4 hus som jag ska titta på. Funderingar över helgen och besked på måndag. Så har jag tänkt mig det hela. Vi får se hur det går. Jag åker ner 1 januari nästa gång och då kanske jag har ett eget hus att sova i?!

Jag önskar er redan nu en jätteskön helg!
Kram

TT
IMG_5281 Min anteckningsbok som jag hade under hela yogalärarutbildningen. Den har jag fått av min vän J och den passade ju så jättebra till den här kursen. Visserligen är det “Buddha” på framsidan, men i alla fall. Buddha sitter ju i lotusställning på de flesta bilder, och lotusställningen är en av de viktigaste ställningarna inom yoga när man mediterar.
Vi har druckit litervis med te & vatten under hela kursen. Givetvis grön te, Drakens te.

7 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej!

Låter härligt att träffa lille barnbarnet igen=)
Och hoppas du får napp på något hus!

Kram Annica.

Annika Christensen sa...

Kör försiktigt och ha det himla skönt. Skall du titta på något hus denna gången?
Spännande.Håller tummarna.
Varma hälsningar
Annika

Viola sa...

Nu hoppas jag att du finner ditt drömhus, håller tummarna och ha det så gott med de dina, kramen

♥ Fyra årstider sa...

Ha det gott i Småland.
Kram Lotta

LillaFlisan sa...

Så himla spännande med ett nytt kapitel i livet, Eva Linnea!

Hoppas att du och lille Atlas har det BÄST!!!!!

Håller tummarna att HUSET dyker upp!

Kram

Flisan

Anjas Hill sa...

Jag håller tummarna för dig Eva Linnea att du får glädjen att promenera rakt in i ett hus som genast känns som ditt hem! Visst vill man bo nära sitt barnbarn!/Lycka till! Anja

Hannele på Hisingen sa...

jag är bortskämd med att ha mitt barnbarn nära.