måndag 10 januari 2011

Nu ska vi fira 20 000 besök på min blogg!

Besöksräknaren börjar närma sig 20 000.
Tänk att min blogg snart har haft 20 000 besök sen jag startade räknaren.
Kul, kul, kul!
För att fira 20 000 besök vågar jag mig på en tävling/utlottning igen. Sist jag gjorde det var när besök 1000 hade registrerats. 
En lott om du lämnar en kommentar till det här inlägget.
Två lotter om du länkar till tävlingen/utlottningen från din blogg. Använd gärna bilden nedan. 
Tre lotter om du följer min blogg.
Skriv gärna i kommentaren hur många lotter du tar.

Jag lottar ut ett svart midjeförkläde i ett lite kraftigare tyg (modell större/längre, med en ficka).
IMG_0862

Tävlingen/utlottningen slutar på min födelsedag 20110122 eller när räknaren har passerat 20 000.
16D6695C8B138ABE3354D14E0153A097
PS Om du ser att räknaren står på just 20 000 när du besöker mig – HÖR AV DIG! Ett extrapris utlovas. DS

27 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Klart jag vill vinna det fina förklädet. Tar TRE lotter...har lagt mig som följare och länkar. KRAM Helena

Växthusmadam sa...

Klart jag är med och firar både besöksantalet och din födelsedag!
Jag länkar förstås också!
Kram,
Växthusmadam

Gunilla sa...

Härligt och visst vill jag fira din födelsedag och besöksantalet ochså.

Tar 3 lotter som du får vika till mig.

Ha en riktigt fin dag

Gunilla

Rosor och Pioner sa...

Vill gärna fira din födelsedag och antaletbloggbesökare genom att vara med i utlottningen av ett fint förkläde.
Tar 3 lotter.
Kram

ANNIKA sa...

Jag gillar svart och deltar med 2 lotter ,har blivit följare....
Hoppas nu att året börjar bra med en vinst...
roligt med sååå många besökare
blir nog många,många fler...
gustafsson.57@hotmail.com

Laila sa...

Grattis! 20000 det är många det! Har själv inte lyckats klura ut hur jag ska installera en räknare på min blogg...
Svart förkläde tilltalar mig! Det måste bli tre lotter!
Kram/Laila

Monica sa...

Jag kniper gärna tre lotter ..Inte långt kvar till 20000 :)
Tjingeling

Anmaja sa...

Att tävla är alltid kul och när det inte krävs mer i motprestation och jag kan vinna något jag behöver så klart jag är med.

Då ska jag se om jag kan räkna rätt...
1 - Nu lämnar jag en kommentar här.
2 - Så skriver/länkar jag om detta på min blogg alldeles strax.
3 - Naturligtvis följer jag dej. Bloglovin är jättebra eftersom de skickar ut ett mejl per dygn med info om uppdateringar av de bloggar jag följer. Inte vill jag missa något!

Harebra!
Anna

Viola sa...

Här kommer jag in och är med och firar...:) tar nu min turlott, du..trist med bilen, ha en fin kväll, kram

Lena/isklockan sa...

Hej!

Jag är gärna med . Jag tar 3 lotter :-))
Och ett jätte grattis till så många besökare.

Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag vill också vara med! Hoppas naturligtvis på tur...
Men det blir ingen extravinst ser jag, för räknaren har inte slagit om ännu...
Kram
Marie

Anonym sa...

Hej, vill gärna fira din födelsedag och antalet bloggbesökare med 1 lott!

Gillar det svarta förklädet och hoppas Fru Fortuna står mig bi.

Tråkigt med bilen!

Ha det bäst!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Maria Berg sa...

Klart jag vill vara med!
nej den stod bara på 19 588 idag - atans hade vad varit kul med en överraskning hihihihi, MB

Anna L sa...

Klart jag är med och tar 1 lott för kommentaren och 1 för följare.

hillevianna@hotmail.com

bakom berget sa...

Ja jag vill så klart vara med! Jag tar TRE lotter och hoppas på turen.
Kram från Åsa.

Britt sa...

Detta vill jag gärna vinna länkar också.//Britt

Villa Björkenäs Backen sa...

gOD MORGON!

Det är klart att jag vill vara med i din utlottning med 2 LOTTER ! :)

Vad kul att få vara med!

Jag önskar dig en fin måndag!

KramAR Sirpa

Lena sa...

Hejsan... jag tar gärna 1 lott. :)

4U2 sa...

Nu är jag med i din andra tävling om biljetter ... får man vara med här med? Nåja, testar. Tar 3 (jag följer dig, länkar och kommentar!).

Unknown sa...

Fy på mig! Hur har jag kunnat missa det här! Klart jag är med! Maximalt, så klart!
Kram, C.

Katarina sa...

Klart jag vill vara med. 3 lotter, tack!

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Tar gärna 2 lotter, då ett förkläde skulle sitta fint!

Kram Mia

Pockethexan sa...

Vad fint, ett stort kraftigt förkläde, precis vad vi behöver i den här familjen så jag tar 3 lotter!

...för jag måste ju hålla koll på vad en hexa med "ä" hittar på!

Kramis ifrån Pockethexan själv o din räknare står på 19 868 så jag utgår ifrån att tävlingen fortsätter ett litet tag till...
men grattis på födelsedagen ifrån en stenbock som redan har fyllt år!(hm? fast du e kanske vattuman?)
<;D

Garbo sa...

Hej! Skulle smaka fågel med det där fina förklädet.. Jag har ingen blogg men jag följer din blogg, och hoppas jag får tur i dragningen med två lotter.. Hoppas du har en härlig dag! Hälsningar Ewa

Marie//Tekla Maräng sa...

Tänk att jag har missat din *förklädes* tävling till nu.
Tar tre lotter, tack så mycket.
Ha det bra:)

joa055 sa...

åh vilken rolig blogg du har, 2 biljetter skulle sitta fint så jag och min syster kan få se allt fint på mässan.

softgrey sa...

Första besöket hos dig, men det kommer att bli fler!

Tar en lott

Hälsningar

Anette