fredag 1 juli 2011

Visit hos Viola & Romantiska Ting

Man kan ju inte fara förbi Norrköping i bil utan att svänga av till Östra Husby och hälsa på Viola & besöka hennes butik “Romantiska Ting”.
Eller hur?
Den här gången blev det hämt av en tidigare inköpt adventskalender och inköp av en klocka, 4 stolsitsar med volanger och en zap-gömma (som jag ska ha till annat eftersom jag inte har någon tv eller dvd här i Småland)
IMG_2430IMG_2434
IMG_2380
IMG_2473IMG_2472
Adventskalendern får tjänstgöra som halsbands- & glasögonhängare så länge.
Klockan pryder min uteplats under tak här i Nöbbele och i zap-gömman ligger mina glasunderlägg.
När de återstående stolarna till matsalsbordet är målade får de nya fina sitsar. Återkommer om det alltså.

Viola bjöd på gott fika innan butiken öppnade klockan 12.
TACK go´a Viola för visiten!
16D6695C8B138ABE3354D14E0153A097

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

hejsan !

Det måste vara något speciellt att träffa sina bloggvänner/FB.Det kanske jag också kommer att få göra en dag.

Tack för titten !

Kram Mi