onsdag 29 februari 2012

Och vinnarna är ………….

rumotradgard-topp
Biljetterna till “Rum & Trädgård” på Kistamässan 8-11 mars har vunnits av:

Margot (Mammas blommor)
Växthusmadam
Anna-Karin (Landet Krokus)
Hélena (Bland rosor och bladlöss)
Elin (Form och fantasi)

Maila er adress till eva.linnea(at)live.se så snabbt som möjligt, så ni hinner få biljetterna till på torsdag.

Varje vinnare får två biljetter.

GRATTIS

EL2012kraft

PS Jag kommer att vara på mässan på torsdagen den 8/3. Hör av dig om du också är där då. Vore kul att ses! DS

6 kommentarer:

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Oj! Så himla kul!!! Tack, tack! :)
Hoppas vi ses på mässan.
Kramar,
Anna-Karin

Annika Christensen sa...

Vilka turgummorn 2 av dem vann biljetter till Nordisk hos mig.
Ha det gott
Annika

Hélena sa...

Här är en av turgummorna som ler med hela ansiktet! Jag mejlar dig på studs. Tror inte jag ska gå på torsdagen, tyvärr, men kanske...
Ha det bäst!
Kram Hélena

Elin sa...

Hej, mailade nyss, jättekul att få gå på mässa! Kommer nog gå på helgen då jag är ledig.

Ha en fin vecka!

Margot sa...

Jättekul!Härligt att vinna biljetterna:) Åker troligtvis på lördag! Tack än en gång!!
Ha det gott!
Kram Margot

Laila sa...

Trädgårdsmässa redan! När vår dal ute i Fagerdala fortfarande ligger under isigt snötäcke! Tror inte jag hinner dit (barnbarnen du vet) men det vore trevligt att ses snart. Ringer.
Kram