onsdag 5 september 2012

Mitt hus i Stockholm

Mitt radhus i Stockholm är till salu.
Flyttlasset går i mitten av december, om allt går som planerat. Jag kommer att ha ett mindre boende kvar i Stockholm, och jobba på "mina" företag, några år till och för min övriga massageverksamhet kommer jag att "hyra in mig" hos en annan massör.
Den här bloggen förknippar jag mest  med mitt liv i radhuset, så efter nyår kommer jag att avsluta och stänga den här bloggen.
Alla som följer den är hjärtligt välkomna till
Villa Linnea - mitt liv i Nöbbele i stället!

4 kommentarer:

samson sa...

Så du ska bli en riktig Smålänning nu,vad kul
ha det så bra
maggan

Laila sa...

Håller tumarna för att försöljningen går bra! Vi ses om en vecka!
Kram

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !

Det blir nog spännande. Jag skulle ha svårt att bo på två ställen.Vid 60 är det inte så svårt att flytta. Du kan ju alltid fara upp och hälsa på.

Fick Ditt mail idag.
Måste be Babbi hjälpa mig radera en del bloggar som inte varit i bruk på över ett år.
Då kan jag följa Din Villa Linnea i fortsättningen.

Lycka till !

Tror säkert Du fixar det.

Kram Mi

Anonym sa...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]copegus online
[/url] purchase virazole online
buy ribavirin online
order virazole