lördag 28 mars 2009

Trädgårdsmässan

Jag var ju på trädgårdsmässan i går, innan jag tog mig till yogakursen.

Jag träffade Eva Robild på hennes föredrag, köpte (givetvis) hennes bok och fick den signerad, Eftersom jag inte skulle hem direkt efter, blev det inga blommor köpta men däremot tidningar och, som sagt Eva bok "Perenna rabatter". Och det är tungt med tidningar och böcker, vill jag lova!! Jag tog inga bilder på trädgårdsmässan, men det har andra gjort (tex Träd gård en). Gå i där och kolla om ni inte hade möjlighet att åka dit själva.

Jag kan sammanfatta trädgårdsmässa för min del med:
DET ÄR MYCKET!
Alldeles för mycket!
Alldeles för mycket av ALLT: människor/besökare, kvadratmeter, utställare ......... Alla (firmor) är där, för antagligen är det så att om man inte är det så finns man inte!?

Nu låter jag väldigt negativ, men det är gigantiskt. Man ser inte saker för alla grejor liksom. Jag hängde ju mer eller mindre på låset, och det var tur det. Jag kunde vandra runt ett litet tag innan Evas föredrag och faktiskt tycka att det var riktigt lugnt och trevligt.

Jag kommer nog att hoppa över den här trädgårdsmässan nästa år. Vartannat år kanske är lämpligt att besöka denna jättemässa.

Mer om yogakursen kommer i morgon, söndag.

♥♥♥♥♥ Eva Linnea ♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Hihi, så kan det bli, jag gillar mässor, det får bli Liseberg i maj. Ha en fin dag, kram

Annika Christensen sa...

Ja det var så synda att vi inte sågs.
Jag stod ju upp och tittade runt hela tiden efter dig.
Helt otroligt!!!
Jag är helt slut efter dessa dagar och jag har bara varit sedan jag kom hem.
Vi får väl ses på Ellagårdsvägen istället.
Kram
Annika