torsdag 2 april 2009

Förmiddags-testund i växthuset

Det blev tyvärr ingen frukost i växthuset i morse, det var mulet och för kallt. Men så fort solen kom fram blev det snabbt varmt o gott, så förmiddagens tekopp tog jag där och efter lunch satt jag och läste tills solen försvann, så där vid 14-tiden.
Då har man det LYXIGT, eller hur?
Några pelargoner får inskolning i växthuset några timmar mitt på dagen. Det ser ut som de gillar det! Violen från Violas kaffekopp, har flyttat till en större kruka och dessutom flyttat hemifrån ut i växthuset.
Och i badrummet blommar det!

Lyxiga hälsningar från
♥♥♥♥♥ Eva Linnea ♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Men vad är det för vackert som blommar? Jag har ju bara ljugröna fingrar, så jag vet inte! Det känns som jag också vill ha ett glashus!
Hulda

Monika sa...

hej
det låter som en bra dag fast du inte fick frukost i växthuset
hälsningar
monika

Växthusmadam sa...

Låter jättemysigt! Idag har solen lyst hela dagen hos mig och jag har förstås varit i trädgården hela dagen!!!
Ha en skön helg!
Växthusmadam