onsdag 1 april 2009

Golvet i växthuset




I dag la jag de sista trädgårdsplattorna som golv i växthuset. Tyvärr fattas det 4 "halva" plattor, som jag måste köpa. Fixas i helgen! Då ska jag också köpa vit utomhusfärg till trädgårdsstolarna. Jag ska måla två vita & två svarta.
Det svart/vita temat, som jag har i hallen/köket/vardagsrummet (nedervåningen), följer med ut. Iaf på framsidan. På baksidan blir det uppblandat med terrakotta & blått (i växthuset). Japan på framsidan och Indien på baksidan, hade jag tänkt mig.
Om det är fint väder i morgon ska jag äta frukost i växthuset. Då kan man nog säga att våren har kommit, eller hur?
Kram
♥♥♥♥♥ Eva Linnea ♥♥♥♥♥

10 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Kul!

Monika sa...

Hej
så fint
äta frukost i växthuset
detär LYX!
hälsningar
Monika

Randi sa...

Så fint du har fått det i ditt växthus. Så lyxigt med matta!!! Perfekt plats att njuta av långa sköna frukostar.

Bodil sa...

Åh vad du är flitig. Tänk idag hade vi +15 grader. Och jag såg årets först citronfjäril. Vilken vårdag!!
Kram

Viola sa...

Hejsan, lade ut en mandelkvarn en vit igårkväll, gå in får du se...kram

Mia sa...

Det låter otroligt skönt med frukost i växthuset. Jag håller tummarna för att jag kan äta i uterummet på fredag... :)

Kram Mia

Snuttan sa...

Så fint du har det i växthuset..Jag vill med har ett , men tyvärr förliten trädgård

Kram
Åsa

Annika Christensen sa...

Ser att du har haft lika skönt som jag. Visst vill man skrika högt!!!
Frukost i växthuset jag kanske det du. Fika blev det idag iallafall.
Spännande med dina trädgårdsprojekt må jag säga det vill jag se.
Ha det gott
Annika

Växthusmadam sa...

Heja på vad fint det blir i växthuset! Det är så extra kul att få kika i ditt växthus eftersom vi har lika mycket yta att röra oss på (observera att jag sa mycket och inte lite!!!)
Ha en fin helg med mer växthusarbete kanske!
Växthusmadam

LillaFlisan sa...

Frukost i växthuset....

Det låer helt underbart!

Kram

Flisan