fredag 26 juni 2009

Bästa stunden på dagen

Bästa stunden på dagen är den på morgonen, med kaffe och tidning. Nu när man kan sitta ute redan tidigt på morgonen är lyckan total!IMG_2066IMG_2065Mitt morgonkaffe är en STOR latte.

Sen tar dagens stök & bök vid.

Den “meditativa” rundan i trädgården & växthuset brukar jag klara av innan frukost. Det är så härligt att kolla runt vad som har hänt under natten. Om det nu inte hade hänt redan i går.

(Det här inlägget har jag skrivit för några dagar sen och lagt upp i Writer.)
Nu bär det av till Älvdalen och yoga-retreaten. Jag ska försöka komma åt att skriva därifrån, om mobila bredbandet fungerar.


Kram från Eva Linnea

4 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Visst är det mysigt nu, när man kan sitta ute, kram.


P.S.
Latte är inte min favorit, antingen svart eller med en slurk äkta vispgrädde :)

Viola sa...

Hoppas du har en givande dag...och ha det så gott över helgen..njuter fortfarande av det fina vädret och som du skrev mår VIOLAN väldans gott just nu, KRAM

Anonym sa...

Hej!
Vilken spännande vecka du har framför dig, yoga-retreat! Snart är du väl färdig med utbildningen?! Vill minnas att den pågick ett år. Och snart träffas vi!
Hulda

Anonym sa...

Vilken go & mysig blogg jag trillade in på!!

Agneta från Österlen