söndag 20 september 2009

Blogg-piffning & ny bok

Jag har hittat en blogg med tips om en sida med en massa roliga förslag på hur man kan “piffa upp” sin blogg:
http://www.thecutestblogontheblock.com/.
Där har jag hämtat min gadget “I love comments”. Gå in och kika där och hitta nå´t till din blogg också! Vill du ha tre kolumner på bloggen? Gå in här: http://www.thecutestblogontheblock.com/blog-secrets/145-how-to-get-a-3-column-template.html.
Tyvärr kommer jag inte i håg vilken blogg det var men jag har skickat ett “Tack för tipset”-hälsning. Det tycker jag absolut att man ska göra när man ” knycker/lånar” en idé från någon blogg.

För ett tag sen köpte jag en ny bok om den vita inredningen;
IMG_4301
IMG_4304
En härlig bok som inte bara visar fina inredningar och arrangemang utan också har beskrivningar på hur man kan göra t.ex. ett bord eller en tallrikshylla.
Visst måste man väl vara lite händig, men jag tror att de flesta skulle kunna klara av det.

Kram

1 kommentar:

Viola sa...

Hallå EL! SÅ är man tillbaka igen,,,fattigare men friskförklarad...den boken har jag oxå...verkligen mkt man kan vila ögonen på där...hoppas helgen varit skön, KRAM