onsdag 30 september 2009

“Ny” ytterdörr till förrådet

Jag har länge önskat mig en ny (gammal) dörr till mitt förråd. Någon gång ska jag få tag på en, det vet jag, men under tiden får jag hålla till godo med den gamla dörren. Men nu är den i alla fall svartmålad, så mina stackars grannar inte behöver titta på en förstörd, hemsk dörr när de går förbi. Jag skulle ju ändå skaffa en ny (gammal) dörr, så jag har inte brytt mig om att ta hand om den gamla. Det blev inte vackert, men helt OK (så länge).
Fina gamla ytterdörrar, med rätt mått, växer inte på trä´n och jag måste ha hjälp med att sätt in ny karm osv.
Jag tror jag skjuter upp det projektet ett tag!

IMG_4387 IMG_4426

6 kommentarer:

Anjas Hill sa...

Snyggt och fräscht tycker jag. Sätt en skylt på dörren med någon häftig text!;))!/Anja

Viola sa...

Jamen det blev ju hur fint som helst...nu kan du verkligen skjuta upp detta inköp..ha en bra dag, kallt och ruggigt tycker jag att det är...är ju ingen höstvän ..ha en bra dag, kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jamen det där blev ju jättebra! Det duger väl alldeles utmärkt!
Kram
Marie

Diverselådan! sa...

Du kan gott skjuta upp dörrprojektet. Det blev bra, tycker jag.
Kram från Annette

Annika Christensen sa...

Du är både flitig med bloggen och med dina projekt må jag säga.
Snyggt med svart tycker jag.
Letade efter en svart dörr att hänga en julkrans på för att den skulle fotas.
Kanske skall köra till Täby och hänga den? ´
Annika

Mjölk, Puder & Aska sa...

Gud va bra det blev i badrummet, berkligen lyckat och till det bättre, den svarta dörren är oxå jäättefin i väntan på den där som du vill ha sen :)
Du är en duktig tjej du!

Stor kram Anna-panna