tisdag 27 oktober 2009

Tisdag = TrädgårdsTema vecka 44

TrädgårdsTema denna vecka visar prylar & ting för trädgårdstokiga. Vad har jag som kan passa in i det temat?
Jag har inga trädgårdstomtar, jag har inga roliga statyer, jag har inga saker inne som visar att jag gillar trädgårdspyssel, jag har (nästan) bara (levande) blommor & blader, jag har inga bestick, tallrikar, glas eller muggar med trädgårdstema, jag har helt enkelt ingenting som passar in i temat.

Jag får helt enkelt gå ut och köpa mig nå´t!

Vill du se vad andra trädgårdsnördar har för måsten & prylar, kika in hos Maria på “
Marias Trädgårdsblogg” den här veckan. Det ska jag göra och få inspiration till vad jag ska inhandla.

skördetema

PS. Nu kom jag på att jag faktiskt har en terrakottatomte i växthuset. Ut och fota! Så här ser han ut:
IMG_4855Han vaktar mitt växthus året om. DS 

4 kommentarer:

Maria Berg sa...

Hihihi inget men se det finns lite tomtar på loftet eller i alla fall i växthuset.
/MB

Vittran sa...

Du har det viktigaste i trädgården, växter.
Ha en bra dag!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Där ser du! Det fanns något iaf.
Men å andra sidan så är det ju växter det ska vara i trädgården...
Kram
Marie

Anjas Hill sa...

Ur led är tiden när tomten kan se ut hur som helst;-))! Nåja. Det är kanske en riktigt bra vakttomte!/Anja